· 

Subtiliteit

Hmhm, laat dat nu niet mijn sterkste punt zijn deze week. Ik ben meer dan verschrikkelijk oververmoeid en heb echt elk greintje energie nodig om de week en het werk door te komen. Dat maakt dat mijn naaste omgeving nogal afziet. Je bent tegenwoordig beter collega dan vriendje van mij...

 

Terwijl Ivan mij zo goed en zo kwaad als enigzins mogelijk laat rusten zwoegt hij onverstoorbaar verder aan de werken aan Vaguebond. Dit weekend werd er duchtig met geld gezwierd om radarreflectors, LED toplichten, reddingsvlothouders en nog wat dure accessoires bij te kopen. 

Als het weer nu eindelijk eens zou gaan meewerken zouden we die ook allemaal kunnen gaan installeren!

 

Ondertussen hielp ook Karen bij het opmonteren van (blijkbaar niet enkel mijn) vermoeide lijven en ledematen. We vierden met gepaste 'booze' het eerste werk van de kersverse tante. Wel onder meisjes natuurlijk, de mannen wroetten ondertussen door aan hun bootje.

 

Hopelijk brengt het volgend weekend meer energie, ietwat zon en temperatuur mag ook altijd (en zou waarschijnlijk zelfs heel wat impact hebben op mijn energiehuishouding).