· 

2*

Omdat het allemaal redelijk snel moet gaan, proberen we nog net voor het winterseizoen  begint (lees : zwembadduiken) toch wat proeven te doen.


Vorige week heb ik al de stijgproef gedaan (lekker zonder voorbereiding, niet teveel nadenken en ineens doen) en vandaag ga ik voor de duikleiding.


Ik ga ervan uit dat het principe van vorige week, ook vandaag geldt : Ivan heeft ondertussen al drie duikleidingtrainingen achter de rug, die moet al gerodeerd zijn, voor mij is het de eerste try-out en meteen ook test. En ik krijg Eddy, onze strengste drilmeester mee!


Maar, ik kan met trots melden dat ik op een paar meter na, exact op de bedoelde plekken ben uitgekomen (aan de muur van de diepe put, aan de overkant van de put, aan de trap en aan de steiger - met dank aan Walter en Tim die toevallig voor mijn neus afsloegen naar de steiger).


Check, dubbelcheck, twee proeven op een rij!