· 

Wie zei er dat verjaren na je 35 vermeden moet worden ?

... of je de gebeurtenis toch minstens zo heimelijk mogelijk moet laten passeren ?

Dat kan best zijn, maar in mijn geval heb ik een aantal verdomd goeie redenen om er uitbundig van te genieten!

 

- Ik heb een heuse gitaar gekregen (Ivan kan niet lang pakjes achterhouden dus deze had ik al op voorhand gekregen) !!! <3 <3 <3

- Daarbij kreeg ik het megagrappige boek 'Gitaar voor Dummies'  !!!

- Van Rob kreeg ik één van mijn favoriete verrassingen : een prachtige bos lenteboemen !!! <3

- En daarbovenop kreeg ik dikke knuffels van mijn beste vriendinnetjes !!! <3

- Als originele verrassing lag er bij het ontbijt nog het boek van Jean-François Diné "De l'Orénoque à l'Amazone sur un voilier de dix mètres", het verhaal van een (zonder twijfel nog gekker) koppel die met een zelfgebouwde boot de twee grootste rivieren met elkaar gingen verbinden, vertrekkende vanuit Frankrijk. De achterflap verklapt al dat de boot daarbij ook over land moest getransporteerd worden en dat daar geen havenkranen en transportcamions aan te pas kwamen : dat belooft!