· 

Please, wie wil voor mij zorgen ?

Ik dacht dat alles zo goed als rond was, ik moest alleen nog op bezoek gaan bij mijn nieuwe baasjes die ook al twee poezen hadden. Een lamme goedzak (zoals ik) en een jong bruut geweld.

Het jong geweld in kwestie is zo geweldig (mooi, jong en ontembaar) dat het de lamme goedzak in kwestie de stuipen op het lijf jaagt en misschien mij dus ook...

 

HELLEP!

 

Ik heb plots geen thuis meer vanaf juli !!!

 

Ben jij een eeuwige kattenvriend, of ken je iemand die een knuffelkat zoekt ?

Laat hem of haar dan gerust deze blog lezen!

Ik ?

 

Mijn naam is Caesar (Cis voor de vrienden), genoemd naar een geduchte keizer ten tijde van de Romeinen. Ik ben ook grijs en koppig, meestal is mijn zin de enige echte (en bij mijn papa krijg ik sowieso altijd mijn zin, gewoon effe kopje scheef houden en hij zwicht)...

Ik ben een 'grey tabby' wat gewoon wil zeggen dat ik een korthaar ben met grijze en zwarte strepen, bijna een echte tijger!

Ik ben ondertussen al 11 jaar oud en dus per definitie wijzer dan eender wie van mijn baasjes ooit zal zijn. (sorry)

 

  • Ik leef maar voor 1 ding : KNUFFELS, indien u mij geen miljard knuffels per dag kan geven, gelieve u te onthouden.
  • Ik eet droge korrels en ben gek op Katzini's, daarvoor klim ik zelfs domme ladders op en af.
  • Een schoot heeft maar 1 doel : erop liggen! Indien geen schoot beschikbaar vind ik een stoof een aanvaardbaar, doch tijdelijk alternatief.
  • Handen hebben drie doelen : mij eten geven, mijn kattenbak kuisen, mij knuffels en aaitjes geven.
  • Tweevoeters hebben maar twee voeten, twee minder dan ik dus per decreet minderwaardiger dan ik. Zij hebben dan ook als enig nut : mij dienen.

 

Wat kan ik u bieden ?

 

  • Onstuitbare knuffeldrang, veel liefde, kopjes, neusjes en likjes.
  • Praktisch en efficiënt in huis (gelieve hierover niet met mijn mama en papa te communiceren)
  • Ik kan erg goed haar wassen (maar mijn baasjes vinden dat niet tof, pech)
  • Ik ben de ideale studie-assistent (op de schoot welteverstaan)
  • Ook als laptop-sitter ben ik perfect (letterlijk, erop, die aandacht mag niet naar het scherm maar moet naar MIJ gaan!).
  • Als het mij lukt kruip ik bij je in bed om je warm te houden. Mijn baasjes sluiten de deur en die krijg ik spijtig genoeg niet open ...
  • Een zacht ronkend geluid gedurende bijna 23 uur per dag, met therapeutische werking.


Mijn sociale skills ?

 

  • Ik kom overeen met andere katten maar niet met allemaal ...
  • Honden zijn moeilijker, ik kan ze de baas als ze maximum half zo groot zijn als ik en dan nog, een gemene chihuahua blijft een boeman en daar ga ik van lopen.
  • Muizen doen me niks, tenzij me schrik aanjagen.
  • Spinnen mogen ook niet te groot zijn.
  • Vogels doen me niks, ze zijn toch altijd sneller dan ik.

 

Negatieve kanten ?

  • GEEN natuurlijk !!!
  • (volgens mijn mama en papa mis ik zeebenen maar ik mis die niet dus dat telt niet)

 

Ik moet van mijn mama ook zeggen dat ikzelf mijn baasje kies en dat zij dat als absolute vereiste ziet, klikt het niet dan is het ook zo. U weze gewaarschuwd, mijn mama is soms kieskeuriger dan ik!

 

HELLEP, doe het mij niet aan dat ik met die twee gekken op een boot (godbetert) moet gaan wonen!!!

 

Gegadigden ? Meer info nodig ? Gelieve contact op te nemen met mijn baasjes via de uw gekende nummers of via crew@vaguebond.be